Srednja šola je učno gotovo zahtevna, dijakov, ki ne bi imeli težav pri jezikih, matematik ali pri naravoslovnih predmetih, pa skorajda ni. Inštrukcije matematike, fizike, angleščine, nemščine in inštrukcije kemije so zato vedno zelo iskana storitev.
Inštrukcije kemije so najpogosteje potrebne od drugega letnika gimnazije dalje. Prvi letnik še nekako gre, saj je mogoče priti skozi letnik s pozitivno oceno tudi tako, da se dijak veliko stvari nauči na pamet, ne da bi jih dejansko razumel. V drugem letniku, ko se prične tudi veliko računskih nalog, ko je treba samostojno pisati formule ali izračunati molsko maso, pa je tega konec. Mnogokrat so potrebne inštrukcije kemije, za katere se vsekakor velja odločiti takoj, ne pa šele takrat, ko dijaku že grozi popravni izpit.
Zakaj je tako pomembno, da se za inštrukcije kemije odločimo takoj? Ker je običajno potrebno začeti povsem od začetka – tako kot bi morali pri slovenščini ponovno osvajati abecedo. Dijaki namreč pogosto ne poznajo niti periodnega sistema in razporeditve elementov v njem (oziroma kaj pomenijo posamezne skupine), zaradi česar je pisanje kemijskih formul seveda nemogoče. Inštrukcije kemije torej pričenjajo z učenjem na začetku, pri čemer je poudarek na razumevanju. Kadar so inštrukcije dobre, se namreč doseže, da dijak snov razume. To pa pomeni, da se ni treba več učiti na pamet, temveč se zdijo formule v kemijskih reakcijah povsem logične. In prav s tem se doseže cilj. Inštrukcije kemije naredijo kemijo enostavno oziroma logično, zaradi česar se dijaku nič več ne upira in ta nič več ob vsaki novi snovi ne razmišlja o tem, da bi bilo povsem vseeno, če bi črke, ki predstavljajo kemijske elemente, zamenjali kar s kitajskimi pismenkami – ker zanj itak nimajo smisla.
Pravočasne inštrukcije kemije so torej ključnega pomena. Ne le, da dijak snov osvoji in ima pozitivne ocene, temveč lahko doseže še več. Doseže lahko razumevanje in ocene, ob katerih se mu smeji.