Ste si kdaj ob pričetku prodajanja novega proizvoda, predbožično nakupovalno norijo ali v času znižanj rekli, da bi bilo dobro vaše kupce obvestiti o tem, kaj imate v ponudbi? Ena od možnosti je newsletter marketing, ki predstavlja zanimiv pristop k marketingu in komuniciranju prodajalca s potrošnikom. Zakaj? Ker ta prejme novičke kar v svoj predal za elektronsko pošto, te pa niso zgolj letak z ugodnimi cenami: newsletter marketing vključuje tudi vsebino,kar pomeni, da potencialne kupce dejansko informira o blagovnih znamkah, storitvah, izdelkih in o vsem, kar je z njimi povezano. Za informacije pa vemo, da lahko vsaj vplivajo na mnenja, če že ne spreminjajo svet.
Zakaj newsletter marketing?
Newsletter marketing vam omogoča, da svoje potencialne stranke (in tudi redne stranke) obveščate o vsem, kar se dogaja, ne da bi jim dali občutek, da jih ves čas zasipate z »reklamami«. Bistvo je namreč v tem, da newsletter marketing spremenimo v tako imenovani »content marketing« oziroma posredovanje vsebin. Prejemniku naših elektronskih sporočil res ponujamo svoje izdelke in storitve oziroma jih informiramo o blagovni znamki in ponudbi, vendar jim ponujamo še nekaj več. Nekaj, kar je veliko bolj dobrodošlo in daje vtis, da nam ne gre zgolj za prodajo.
S tem, ko newsletter marketing ponuja branje zanimivih vsebin, prejemnika pošte prepriča, da gre za koristno branje, iz katerega se bo naučil nekaj novega in zase koristnega, prodajna ponudba pa je samo dodatek. Vendar pa gresta tako vsebina kot prodajna ponudba dejansko z roko v roki – če želimo svoje izdelke in storitve prodajati, je treba kupce najprej informirati, jih izobraziti, prepričati, da želijo ravno naše izdelke, ker so prav naši izdelki za njih nujni in seveda veliko boljši od konkurenčnih (da o tem, da so ravno v času branja novičk v akciji in zato še bolj ugodni, sploh ne govorimo).
Newsletter marketing tako skrbi, da so potencialni kupci veseli novic, saj v njih vidijo zase zgolj prednost. Zato jim dobri ponudniki nudijo skozi newsletter marketing tako posebne prodajne ponudbe kot kakovostne vsebine, pogoste so razne nagradne igre, gratis elementi prodaje in podobno. Vse, da bi se dalo potencialnemu kupcu občutek, da je za ponudnika poseben in vreden več kot tisti, ki novic ne spremlja – kljub temu, da ponudba ni namenjena zgolj njemu, temveč je razposlana na množico elektronskih naslovov. A nič hudega. Če ima potrošnik občutek, da nagovarjamo njega osebno in se mu zato zdi, da ima z našim podjetjem oziroma prodajalno poseben odnos, je to vse, kar potrebujemo in naš cilj je kmalu dosežen. Tako pač deluje marketing.